Dynamiczny rozwój społeczeństwa informacyjnego oraz rosnące zapotrzebowanie na coraz lepszą jakość usług i produktów ICT stały się przyczyną powszechnego stosowania Internetu w różnych dziedzinach życia. Działania e-PR jako forma komunikacji pomiędzy przedsiębiorstwem, a jego otoczeniem (zewnętrznym i wewnętrznym), mają ciągły i planowy charakteroraz wykorzystują wszystkie dostępnenarzędzia sieci internet.
W ramach działań e-PRu pracownicy DD Communication skupiają swoje działania na narzędziach dostępnych w Internecie, w tym w mediach społecznościowych – Facebook, NK, Blip.pl, Twitter.com, Pinger.pl, Flaker.pl, etc. Dzięki nim mogą kształtować wizerunek produktów oraz marek.
Mogą komunikować się z mediami głównie elektronicznymi), rozwijać bazę dziennikarzy oraz portali internetowych.
Mechanizmy i narzędzia ePR pracownicy DD Communication dostosowują do indywidualnym potrzeb naszych klientów.
DD Communication świadczy usługi Interaktywne w zakresie m.in.:
- pozycjonowania marek w grupach dyskusyjnych i blogach,
- marketingu wirusowy (WOM),
- prowadzenia badań rynku,
- monitoringu mediów i serwisów informacyjnych,
- budowania wizerunku marek,
- media relations.