W dniu 27 maja 2021 roku  odbyła się konferencja prasowa  pt.: Dentofobia. Realny problem pacjenta  i dentysty w XXI wieku.  Celem kampanii jest popularyzacja idei skutecznej kontroli bólu w gabinecie stomatologicznym i „odczarowanie” lęku pacjenta przed dentystą. Ambasadorką kampanii jest aktorka, Katarzyna Zielińska. Patronami kampanii są: Polskie Towarzystwo Badania Bólu i Polska Akademia Stomatologii Dziecięcej. Patronem medialnym jest Onet. Koncept kreatywny, hasło kampanii „Zachowaj dobre wspomnienia. Tu Nie Boli” podkreślają naturalną radość z dobrej chwili, którą każdy chciałby zachować w pamięci, i utrwalić za pomocą zdjęcia wykonanego aparatem fotograficznym. Koncept został odzwierciedlony w Key Visualu z wizerunkiem Ambasadorki kampanii. Planowane działania edukacyjne będą miały zasięg ogólnopolski i potrwają w okresie od 27 maja do końca października 2021 roku. Miesięczna kampania prowadzona we współpracy z portalem Onet, Patronem medialnym kampanii zaistnieje na portalu Onet. Kobieta. Kampania będzie aktywnie prowadzona w mediach społecznościowych. 

 

KAMPANIA EDUKACYJNA TU NIE BOLI